Naše služby
Naše služby lze využít buď jednotlivě v závislosti na Vašich potřebách nebo jako komplexní celek, kde se jednotlivé činnosti prolínají a navzájem propojují a vytvářejí tak službu „all-inclusive“, kde všechno, co se týká dokumentů obstaráme my.
Služby zajišťujeme dlouhodobě nebo jako jednorázové projekty, ať už jste společník, majitel prosperující společnosti, správce konkursní podstaty, likvidátor, insolvenční správce nebo fyzická osoba, která potřebuje udělat „pořádek v papírech“ a nemá k dispozici místo na jejich uložení.
Archivace dokumentů
Ukládání a péče o dokumenty je hlavní službou společnosti MS business. Je určena jak velkým prosperujícím společnostem, tak také drobným podnikatelům. Výjimku samozřejmě netvoří ani firmy v úpadku.
Je určena všem subjektům, kterým se nekontrolovatelně hromadí „papíry“ a neví si s nimi rady nebo těm, kteří jednoduše potřebují a chtějí mít pořádek v dokumentech.
převzetí a odvoz dokumentů do spisovny MS business
roztřídění dokumentů
označení dokumentů a jejich evidence
uložení do depozitu v původním obalu nebo možnost uložení do archivačních boxů
vyhotovení předávacích protokolů
Digitalizace dokumentů
převzetí dokumentů ke skenování
transport na skenovací pracoviště
příprava dokumentů ke skenování (rozešití, podlepení apod.)
pořízení indexů dle specifikace pro každý dokument (např. číslo smlouvy, rodné číslo, jméno a příjmení, ... )
vlastní naskenování na kvalitních produkčních skenerech s technologií VirtualReScan
kontrola (verifikace) kvality naskenování a indexů
uvedení dokumentů po naskenování do původního stavu (sešití, sponkování apod.)
vybrání dokumentů s historickou hodnotou
protokolární vrácení dokumentů po skenování
Skartace dokumentů
Skartace dokumentů s prošlou skartační lhůtou je nedílnou součástí udržování pořádku v každém podnikovém archivu. Tuto službu MS business provádí s odbornou způsobilostí, o čemž svědčí bezproblémová dlouholetá spolupráce se všemi Státními oblastními, zemskými a okresními archivy v České republice.
převzetí a odvoz dokumentů
aktuální skartace, vyřazení dokumentů s prošlou skartační lhůtou (týká se již uložených dokumentů)
vyhotovení skartačních protokolů, vč. zajištění skartačního povolení Státního archivu
skartaci provedeme také jako samostatnou službu (ceník - běžný metr) / (ceník - kontejner)
zabezpečení fyzické skartace vyřazených dokumentů, skartujeme také CD, DVD, diskety, kreditní karty, atd.
možnost skartace v různých stupních utajení
Upořádání dokumentů
Tato služba úzce souvisí se službou archivace dokumentů. Vyhovuje zejména firmám, které nevyprodukují tak velké množství dokumentů, aby nevystačili s vlastními ukládacími kapacitami. Obecně se ale doporučuje dokumenty uchovávat ve vyhovujících a schválených prostorech určených výhradně pro archivaci dokumentů.
zajistíme pořádek ve vašich dokumentech přímo ve Vaší společnosti
posoudíme jejich stav, doporučíme další postup
vyhodnotíme, které dokumenty je nadále nutné uchovávat a kterým již uplynula skartační lhůta
vyhotovíme potřebné seznamy dokumentů tak, abyste se v nich snadno a rychle orientovali
Informační vyhledávání dokumentů
Samozřejmou součástí našich služeb je vyhledávání dokumentů. Vámi požadované dokumenty vyhledáme, případně zpřístupníme oprávněné osobě. Vyhledáme dokumenty pro bývalé zaměstnance, klienty nebo státní správu, apod.
Dostupnost Vašich dokumentů zajistíme ve smluveném čase. Vyhledané dokumenty Vám doručíme smluveným způsobem (e-mail, pošta, osobně).
Poradenství
Jsme připraveni pro Vás bezplatně vypracovat konkrétní cenovou nabídku.
Navštívíme Váš firemní archiv
Vyhodnotíme jeho stav
Navrhneme optimální řešení Vám „ušité na míru“
Bezplatně vypracujeme cenovou nabídku, ať už potřebujete archivovat, skartovat nebo jen uspořádat Vaše dokumenty
Předložíme návrh smlouvy „O uložení dokumentů…“